III Międzynarodowa konferencja naukowa "Zarządzanie i marketing w świetle wyzwań współczesnej gospodarki"
GŁÓWNE OBSZARY TEMATYCZNE:
1. Problemy zarządzania w obszarach: jakość, personel, marketing.
2. Trendy w zarządzaniu jakością i personelem.
3. Wykorzystanie marketingu we współczesnych organizacjach komercyjnych i publicznych.
4. Zachowanie konsumentów na rynku.
5. Marketing terytorialny w Polsce i na świecie.
6. Produkty regionalne i tradycyjne a kwestie marketingowe.
7. Miejsce marki w zarządzaniu organizacjami.
Oczekujemy od Państwa prac zawierających wyniki badań własnych. Jednocześnie pozostawiamy Państwu swobodę w prezentowaniu przemyśleń poruszających proponowaną tematykę, a także w zakresie wyboru obiektów badawczych. Mogą to być na przykład: grupy konsumentów, przedsiębiorstwa produkcyjne oraz usługowe (z wszystkich branż), jednostki administracji państwowej, organizacje pożytku publicznego, i inne. Wszystkie przesłane przez Państwa referaty zostaną poddane procesowi kwalifikacji i recenzji, mających na celu eliminację prac zawierających istotne błędy merytoryczne i stylistyczne.
WAŻNE TERMINY:
DO 25 MARCA 2012 – PRZESYŁANIE FORMULARZY ZGŁOSZENIOWYCH
DO 10 KWIETNIA 2012 – PRZESYŁANIE PEŁNYCH TEKSTÓW REFERATÓW I OPŁAT KONFERENCYJNYCH
DO 15 MAJA 2012 – WYSŁANIE KOMUNIKATU II ZE SZCZEGÓŁOWYM PLANEM DLA UCZESTNIKÓW
Miejsce: Uniwersytet Przrodniczy we Wrocławiu