III Międzynarodowa konferencja naukowa "Zarządzanie i marketing w świetle wyzwań współczesnej gospodarki"


MINIONA -

Wrocław

GŁÓWNE OBSZARY TEMATYCZNE:

1. Problemy zarządzania w obszarach: jakość, personel, marketing.

2. Trendy w zarządzaniu jakością i personelem.

3. Wykorzystanie marketingu we współczesnych organizacjach komercyjnych i publicznych.

4. Zachowanie konsumentów na rynku.

5. Marketing terytorialny w Polsce i na świecie.

6. Produkty regionalne i tradycyjne a kwestie marketingowe.

7. Miejsce marki w zarządzaniu organizacjami.

Oczekujemy od Państwa prac zawierających wyniki badań własnych. Jednocześnie pozostawiamy Państwu swobodę w prezentowaniu przemyśleń poruszających proponowaną tematykę, a także w zakresie wyboru obiektów badawczych. Mogą to być na przykład: grupy konsumentów, przedsiębiorstwa produkcyjne oraz usługowe (z wszystkich branż), jednostki administracji państwowej, organizacje pożytku publicznego, i inne. Wszystkie przesłane przez Państwa referaty zostaną poddane procesowi kwalifikacji i recenzji, mających na celu eliminację prac zawierających istotne błędy merytoryczne i stylistyczne.

WAŻNE TERMINY:

DO 25 MARCA 2012 – PRZESYŁANIE FORMULARZY ZGŁOSZENIOWYCH

DO 10 KWIETNIA 2012 – PRZESYŁANIE PEŁNYCH TEKSTÓW REFERATÓW I OPŁAT KONFERENCYJNYCH

DO 15 MAJA 2012 – WYSŁANIE KOMUNIKATU II ZE SZCZEGÓŁOWYM PLANEM DLA UCZESTNIKÓW

 

Miejsce: Uniwersytet Przrodniczy we Wrocławiu






Źródło:  http://konferencja.sawg.pl

Aktualizacja:  2012-03-01 00:00:00